Stichting AAP wint met de ‘Think Positive’ Campagne de eerste campaign4animal award

Foto: kennyannydenny/cc-by-sa-3.0 Unported

De voor de eerste keer uitgereikte “campaign4animal award” is gewonnen door Stichting AAP. Eurogroup for Animals overhandigde hen de prijs voor hun ‘Think Positive’ campagne.

Think Positive

De ‘Think Positive’ (Denk Positief) campagne van AAP draait om de bescherming van exotische dieren. Door het invoeren van positieflijsten in Europa hoopt AAP dat deze dieren niet zo snel meer als huisdieren gehouden zullen worden.

Genomineerd

De Schotse partner van AAP, OneKind, heeft de ‘Think Positive’ campagne voorgedragen voor de award. AAP heeft natuurlijk veel bescherming in het beschermen en verzorgen van dieren, en heef ook in Schotland geholpen met de invoer van positieflijsten. Manager Wetgeving en Beleid bij AAP, concludeert “De ‘Think Positive’ Campagne is echt het resultaat van samenwerking, met de participatie van veel mensen en organisaties vanuit heel Europa, en dat is het sterkste punt van de campagne. Alleen gaan we sneller, maar samen gaan we verder”.

Zie ook: