Brand vindt plaats in restaurant Marrakech

Foto: CC0

Er is dinsdagavond een brand ontstaan in restaurant Marrakech, die gelegen is aan de Grote Markt. Een groep aanwonenden moesten door de brand hun huis verlaten.

Omstreeks 23:45 uur begon de brand. De brandweer was met meerdere vervoersmiddelen snel ter plekke om in actie te komen. Zo kon er tijdig opgetreden worden tegen de brand. De vlammen waren openlijk te zien, verder was er sprake van rookvorming. De voor-en achterkant van het restaurant moesten geblust worden. Het blussen van de brand duurde ongeveer een half uur.

Niemand is gewond geraakt bij de brand. De hulpdiensten moesten een aantal woningen boven het restaurant ontruimen. De oorzaak van de brand is nog niet bekend. Tenslotte heeft het restaurant behoorlijke schade opgelopen.

'

Reacties

article
18958
Brand vindt plaats in restaurant Marrakech
Er is dinsdagavond een brand ontstaan in restaurant Marrakech, die gelegen is aan de Grote
https://almere.nieuws.nl/nieuws/18958/brand-vindt-plaats-in-restaurant-marrakech/
2019-01-23T11:59:58+02:00
https://cdn.nieuws.nl/media/sites/12/2019/01/23115408/fire-89353_1920.jpg
Brand, restaurant Marrakech
Nieuws